petervanrossumnaarrome.reismee.nl

Aangekomen in Rome

Hallo allemaal,

Het heeft even wat langer op zich laten wachten, maar hier weer een berichtje vanuit het zonnige en mooie Rome. Na 2200 km fietsen ben ik afgelopen week, eerder dan gepland, aangekomen in Rome!

Ook deze fietstrip is dus weer geslaagd, en dat zonder lekke band! In het begin was het weer helaas wat minder mooi, maar gelukkig maakte de regen al snel plaats voor dagen waarbij de temperatuur zelfs opliep tot boven de 35 graden. De route was heel mooi, maar soms wel met wat pittige klimstukken!

De fiets is inmiddels ingeleverd voor transport naar huis. Ik zeg: op naar het volgende avontuur! Maar nu eerst even een weekje uitrusten en Rome bezichtigen.

Ardie is afgelopen dinsdag aangekomen in Rome. We hebben een leuk hotel in het centrum en genieten van al het moois wat Rome te bieden heeft. En natuurlijk van het lekkere eten (zie foto's).

Ook deze trip is weer prima bevallen ,zonder pech en voornamelijk toch heel mooi weer,vooral in Italie was het elke dag boven de 30 graden.

Iedereen bedankt voor de leuke berichten en tot de volgende keer maar weer!

Groeten,

Peter

Henny en Toos

Van Harte Gefeliciteerd!!!! Echt een prestatie om op deze manier 2200 km te fietsen!!
En bedankt, dat wij met je mee mochten reizen op deze tocht, wij vonden het heel leuk om je ervaringen te delen.
Wij wensen jullie gezellige dagen in Rome en geniet van al het moois daar.

Groetjes van Henny en Toos.

Pedro & Marja

Proficiat dat je deze tocht weer hebt mogen voltooien. Toch weer sneller dan je had verwacht. Benieuwd naar je volgende avontuur. Misschien een tandem kopen zodat je samen met Ardie een fietstocht kan maken. Nog fijne dagen in Rome

Will en Lambert

Gefeliciteerd, weer n leuke ervaring rijker. En zoveel km. Zonder mankementen. Geniet van t mooie Rome en tot gauw. Grts Will

Gonny en Hans

Hoi Peter,
Proficiat met deze mooie prestatie.! Het blijft mooi om met de fiets europa te verkennen. Italië is een prachtig land. Geniet nog een paar dagen te voet van Rome.
Tot ziens in Nieuwkuijk.

Ad van Velthoven

Fantastisch...hen je dagelijks gevolgd. ...knap en mooi avontuur
Groetjes en nog veel plezier in Rome